Digitalizarea e noua industrializare. Companiile care iși digitalizează procesele și automatizează sarcinile, cresc eficiența angajaților și reusesc să facă mai mult cu mai puține resurse.
Noi oferim servicii complete de asistență pentru creșterea productivității și a eficienței.
Analiză vânzări și marketing: segmentare clienți și strategiile de abordare, concurenți și competitivatea ofertei.
Analiză internă: procese, angajați și cultură organizațională.
Analiza infrastructurii IT: hardware și software, ce trebuie păstrat, ce merită schimbat și ce trebuie îmbunătățit.
Digitalizarea trebuie să plece de la procese simplificate în care o mare parte din sarcinile repetitive sunt executate de aplicatiile software.
Pentru asta, este necesară redefinirea proceselor curente a.î. să se elimine zonele de ineficiență.
ERP, CRM, BI, SCM, WHM etc.
Ce inseamnă si de care din ele ai nevoie?
Cum vor comunica intre ele?
De la cine le cumperi pentru că sunt zeci sau sute de variante, fiecare cu plusuri si minusuri.
Cine le va implementa?
Te ajutăm noi să raspunzi la toate acestea.
Ai decis să implementezi o aplicație de business și ai ales si furnizorul de servicii de implementare.
Ce se întâmplă acum?
Noi putem oferi asistență ca interfață intre companie și implementator și monitorizând implementarea.
Adițional față de procesul de consultanță în digitalizare, mai oferim 2 servicii distincte.
Abordarea noastră implică intodeauna plecarea de la client, pe modelul “customer centric”. Pentru că optimizarea vânzărilor este un element important, oferim serviciul și separat.
Acesta implică segmentarea clienților, ajustarea proceselor de vânzare pe tipologia fiecărui segment, revizuirea politicilor de prețuri și discounturi pentru alinierea strategică etc.
Când soluțiile standard nu se potrivesc sau devin prea scumpe, noi putem dezvolta aplicații software la comandă.